Zwrot lub wymiana zamówienia
Nie jest Pan zadowolony z zamówionego artykułu? Czy zamówił Pan zły artykuł? A może chce Pan zrezygnować z zakupu z innego powodu? Następnie mogą Państwo wymienić lub zwrócić produkty w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania. Są Państwo na czas, jeżeli wyślą Państwo towar przed upływem 14-dniowego terminu.
- Aby kwalifikować się do pełnego zwrotu, produkty muszą być kompletne, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu. Proszę się nie krępować i obejrzeć produkt tak, jak w sklepie.
Na przykład: wyjąć tablicę z pudełka i obejrzeć ją ze wszystkich stron, ale nie wieszać jej na ścianie i nie pisać na niej. - Produkty, które mają niewielkie uszkodzenia spowodowane przez użytkownika lub nie są już kompletne, można zwrócić w określonym terminie 14 dni. Zwracamy tylko część ceny zakupu. Kwota, którą należy zaliczyć, jest ustalana indywidualnie.
- Nie możemy odsprzedać produktów, które mają nieodwracalne uszkodzenia (np. nieprawidłowo zdemontowane krzesło biurowe, poważne uszkodzenia itp.) Nie otrzymają Państwo żadnego lub pełne odszkodowanie. Dokładna wysokość odszkodowania będzie oceniana indywidualnie.
- Zwrotom i wymianie nie podlegają produkty wykonane na zamówienie lub wyprodukowane specjalnie dla Państwa.
- Koszty wysyłki/transportu zwracanych produktów ponosi kupujący.
Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
- Zapakować przedmiot w taki sam sposób, w jaki go Państwo od nas otrzymali.
- Proszę pobrać formularz zwrotu, wydrukować go i wypełnić. Kliknij tutaj, aby pobrać.
- Zapakować wszystko starannie w pudełko i dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Może to być pudełko, w którym dostarczono zamówienie.
- Proszę wysłać zwrot na poniższy adres:
Habraken 2327
5507 TK Veldhoven
Holandia
W przypadku dużych przedmiotów, których nie można dostarczyć zwykłą paczką, można w porozumieniu z nami zaplanować zlecenie odbioru. Koszty zamówienia przy odbiorze ponosi kupujący.
Zwroty przetwarzamy w następujący sposób
Obsługa Państwa zwrotu może trwać do 2 tygodni. Jeśli zdecydują się Państwo na zwrot ceny zakupu, zostanie on dokonany w ciągu 2 tygodni od otrzymania zwrotu, tą samą metodą, którą zapłacili Państwo za zamówienie.
Jeżeli chcą Państwo wymienić artykuł na inny, proszę zaznaczyć to w formularzu zwrotu. Jeśli chcą Państwo szybko otrzymać artykuł zastępczy, zalecamy złożenie nowego zamówienia i odesłanie oryginalnego zamówienia zamiast wymiany. Nowe zamówienie zostanie natychmiast zrealizowane. To przyspieszy proces.
Starannie zapakować zwrot
Należy pamiętać o dobrym zapakowaniu zwrotu i w razie potrzeby użyć papieru lub plastiku do zabezpieczenia poszczególnych części. Pozwoli to uniknąć uszkodzenia produktu podczas transportu. Jeśli zwrot dotrze uszkodzony z powodu niestarannego zapakowania, jesteśmy zobowiązani do potrącenia (części) kwoty do zaksięgowania.
Zachowaj dowód wysyłki
Przy zwrocie zamówienia należy upewnić się, że w punkcie odbioru paczki otrzymali Państwo potwierdzenie wysyłki z numerem przesyłki. Dzięki numerowi śledzenia mogą Państwo sprawdzić, czy przesyłka została do nas dostarczona. Dowód ten służy również jako gwarancja, w przypadku niespodziewanego zagubienia przesyłki. Zachować dowód wysyłki do momentu całkowitego rozpatrzenia zwrotu.
Uwaga!
Chcesz zwrócić swój fotel biurowy? Następnie ważny jest prawidłowy demontaż. Poniższy film wyjaśnia demontaż krok po kroku. Nieprawidłowy demontaż spowoduje, że krzesło nie będzie nadawało się do użytku, a my będziemy zmuszeni odliczyć koszty od kwoty do zaksięgowania.
W przypadku niektórych krzeseł biurowych mechanizm odchylania jest już standardowo zamontowany pod siedziskiem. W tym przypadku, aby zmieścić się w skrzyni, nie trzeba zdejmować mechanizmu przechylania z fotela.